Zoom încearcă să își păstreze clienții: actualizarea cu care vrea să te determine să rămâi pe platformă
Platforma de apeluri video Zoom a cunoscut prosperitatea la începutul pandemiei, astfel că acum încearcă să își păstreze clienții câștigați de-a lungul perioadei nefaste la nivel global.
Zoomul a devenit indispensabil în timpul pandemiei, iar acum compania vrea să se asigure că rămâne așa atunci când lucrurile revin la o anumită senzație de normalitate. În acest scop, Zoom a adăugat terțe aplicații, pentru a-ți putea permite să utilizezi platforme precum Asana și Dropbox Spaces, toate acestea în timpul apelului video de pe Zoom.
De la recenta lansare a noilor opțiuni există mai mult de 50 de pluginuri pe care le poți adăuga în cadrul platformei, inclusiv jocuri precum Heads Up. După ce vei fi terminat de instalat cea mai recentă versiune de Zoom, o filă ”Descoperă” aflată sub panoul lateral al aplicațiilor, îți iva permite să vezi care sunt opțiunile de care poți beneficia.
Clienții Zoom beneficiază de noi opțiuni în cadrul platformei
Totodată, poți extinde sau restrânge panoul, în funcție de nevoile tale în timpul unui apel, în scopul de a accesa funcționalitatea uneia dintre noile aplicații adăugate pe platforma de videocall. Spre exemplu, pluginul Asana îți va permite să creezei, să editezi și să atribui sarcini, fără a fi nevoit să părăsești Zoom.
Un alt mod de a vedea ce alte aplicații sunt disponibile este cu ajutorul Market Zoom. Dacă folosești Zoom pentru lucru și faci parte dintr-o organizație, administratorul poate limita aplicațiile pe care le poți instala.
Zoom privește aceste integrări ale terților ca o modalitate de a deveni mai mult o platformă cu mai multe funcții decât o aplicație cu o singură funcționalitate. La fel ca noul său centru de evenimente, pe care compania l-a pus la dispoziție pe scară largă, ideeea de aici constă în a menține serviciul în creștere, astfel că va putea să continue pe traiectoria pe care a început-o în timpul pandemiei.